Angel81 1 Report post Posted December 23, 2009 The water feature and curtains look great. Share this post Link to post Share on other sites
winxclub 0 Report post Posted December 23, 2009 Furniture bought L-Shape Sofa (Extend one more seat, colour change to beige) Dining Set with two long benches Share this post Link to post Share on other sites
winxclub 0 Report post Posted December 23, 2009 Outlook of my 4 storey hdb flat Share this post Link to post Share on other sites
Mickey M 0 Report post Posted December 23, 2009 Water feature created Curtain made by my mum I like the water feature! Well created. Share this post Link to post Share on other sites
winxclub 0 Report post Posted December 23, 2009 I like the water feature! Well created. Thank you! Share this post Link to post Share on other sites
winxclub 0 Report post Posted December 23, 2009 Bought items Mango tree vase Share this post Link to post Share on other sites
CJREDDEVIL 0 Report post Posted December 23, 2009 Bought items Mango tree vase nice vase you brought! You've really got the taste leh ..... Share this post Link to post Share on other sites
winxclub 0 Report post Posted December 23, 2009 Bedroom before reno. Bedroom after reno Share this post Link to post Share on other sites
worldangel 0 Report post Posted December 23, 2009 Haha the surrounding looks very very familiar...I believe we are just blocks away from each other? Share this post Link to post Share on other sites
winxclub 0 Report post Posted December 23, 2009 Haha the surrounding looks very very familiar...I believe we are just blocks away from each other? Around Woodlands Street 82 rite? Share this post Link to post Share on other sites
worldangel 0 Report post Posted December 23, 2009 Around Woodlands Street 82 rite? yup Share this post Link to post Share on other sites
winxclub 0 Report post Posted December 24, 2009 Master toilet reno. photos Share this post Link to post Share on other sites
winxclub 0 Report post Posted December 24, 2009 (edited) Completed Master Toilet Ugly piping box-up(with tiling), Construct shower screen up to ceiling and change window. Earth tone again.. Edited December 24, 2009 by winxclub Share this post Link to post Share on other sites
Mickey M 0 Report post Posted December 24, 2009 Completed Master Toilet looking gd! i envy most of u here. ur WC is S-trap right? mine is P-trap, so designs very limited. The better ones (eg. OXO, TOTO) are too big to fit into my toilet - HDB toilets are too small. Share this post Link to post Share on other sites
winxclub 0 Report post Posted December 24, 2009 looking gd! i envy most of u here. ur WC is S-trap right? mine is P-trap, so designs very limited. The better ones (eg. OXO, TOTO) are too big to fit into my toilet - HDB toilets are too small. Agreed with you... Share this post Link to post Share on other sites